Masaż klasyczny - Clinica Cosmetologica dr Igor Michajłowski Gdańsk

Zabieg wykonuje
kosmetolog

Masaż klasyczny opiera się na znanych i stosowanych od tysięcy lat technikach, pozwalających przywrócić prawidłowe napięcie mięśni. Tym samym masaż klasyczny działa na wiele różnych, często bolesnych dolegliwości, związanych zwłaszcza z układem ruchu. W Clinica Cosmetologica masaż klasyczny wykonują doświadczeni profesjonaliści, dzięki czemu pacjent może mieć pewność, że zabieg przyniesie pożądany efekt terapeutyczny lub estetyczny. W naszym gabinecie do masażu używane są tylko naturalne olejki.

Masaż klasyczny pleców
Masaż klasyczny może oznaczać zabieg całościowy, w którym masowane są wszystkie partie ciała. Może też wiązać się ze szczególnym poświęceniem uwagi wybranej partii, jak masaż klasyczny pleców, który złagodzi bóle kręgosłupa.

Z kolei np. masaż klasyczny twarzy wywiera korzystne działanie kosmetyczne: przeciwdziała starzeniu i poprawia kondycję skóry. W ofercie Clinica Cosmetologica znajdują się również masaże częściowe – poświęcone określonym partiom ciała.

Na masaż klasyczny zapraszamy do naszej placówki!
Zadzwoń: +48 791 604 604

Masaż klasyczny – podstawowe informacje
Cena:170 zł
Czas trwania zabiegu:60 min.
Obszar zabiegowy:ciało (bez twarzy).
Korzyści:
  • redukcja bólu,
  • poprawa funkcjonowania stawów,
  • przyśpieszenie rekonwalescencji po kontuzjach,
  • poprawa ogólnego samopoczucia,
  • przyśpieszenie przemiany materii,
  • redukcja obrzęków,
  • poprawa krążenia,
  • ujędrnienie skóry.

Zapraszamy na masaż klasyczny:

Marzysz o masażu ciała?
Zapraszamy na masaż klasyczny do naszej placówki!

Komu polecany jest masaż klasyczny?

Masaż klasyczny to idealna propozycja dla niemalże każdego, kto chce się odprężyć, ale z jego dobroczynnego wpływu skorzystać można w szczególności w następujących przypadkach:

• intensywny wysiłek fizyczny,
  • rehabilitacja po skręceniach, stłuczeniach lub złamaniach kończyn,
  • naderwane ścięgna,
  • bóle głowy,
  • bóle kręgosłupa,
  • bóle stawów,
  • bóle mięśni,
  • wady postawy,
  • problemy neurologiczne,
  • przykurcze,
  • niedowłady mięśni,
  • porażenia mięśniowe,
  • choroby reumatyczne,
  • blizny,
  • wolny metabolizm.

Kiedy nie powinno się wykonywać masażu klasycznego?

Masaż klasyczny nie powinien zostać wykonany w przypadku wystąpienia takich czynników, jak:

• ciąża,
  • infekcje o podłożu bakteryjnym, wirusowym, grzybiczym,
  • menstruacja,
  • jakiekolwiek zmiany skórne w okolicy zabiegowej,
  • zakrzepica
  • gorączka.

Efekty

Masaż klasyczny oddziałuje pozytywnie na wiele aspektów, powodując na przykład zwiększenie ukrwienia i dotlenienia tkanek, lepsze zaopatrzenie tkanek w składniki odżywcze, sprawniejsze przesyłanie bodźców z układu nerwowego do mięśni. Rezultatem tego jest m. in.:

• ustąpienie dolegliwości bólowych,
  • zwiększenie ruchomości stawów,
  • szybszy powrót do sprawności fizycznej po doznanych urazach, czy kontuzjach,
  • poprawa samopoczucia wskutek uwalnianych podczas masażu hormonów szczęścia,
  • przyśpieszenie przemiany materii,
  • zniwelowanie obrzęków,
  • wzmocnienie układu krążenia,
  • odpowiednio – uspokojenie lub pobudzenie pacjenta,
  • ujędrnienie i uelastycznienie skóry.

Jak się przygotować do masażu klasycznego?

Do masażu klasycznego w Clinica Cosmetologica nie trzeba się specjalnie przygotowywać. Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych porad, dzięki którym zabieg będzie jeszcze przyjemniejszy.

• Ubranie nie powinno krępować ciała ani utrudniać ruchów masażysty, dlatego należy założyć luźniejszą odzież. Pacjent pozostaje w bieliźnie podczas masażu.
  • Odświeżenie się pod prysznicem przed zabiegiem daje większy komfort i zwiększa skuteczność masażu.
  • Przed samym masażem lepiej nic nie jeść. Zalecany jest przynajmniej 1,5 godziny odstępu między ostatnim posiłkiem a zabiegiem.
  • Na miejscu są zapewnione ręczniki i szlafroki, nie trzeba więc nic ze sobą zabierać.

Jak wygląda masaż klasyczny w Clinica Cosmetologica?

Masaż klasyczny składa się z technik wykonywanych w określonym porządku i z zastosowaniem zróżnicowanej siły działania, dostosowywaną do potrzeb i odczuć pacjenta. Przed zabiegiem fizjoterapeuta upewnia się, czy pacjent chce mieć masowane wszystkie partie (stopy, nogi, łydki, dłonie, ręce, dekolt, brzuch, kark, barki), czy też życzy sobie tylko np. masaż klasyczny pleców.

Następnie rozpoczyna masaż od głaskania, stopniowo zwiększając siłę nacisku i przechodząc do rozcierania kolistymi ruchami problematycznych miejsc, a następnie wyciskania. Wywołuje w ten sposób drenaż limfatyczny. Potem masażysta przechodzi do najdłużej trwającej części zabiegu – ugniatania. Bezpośrednio po nim ma miejsce najintensywniejsza część masażu – oklepywanie. Kolejnym krokiem jest wibracja, aktywująca mięśnie gładkie oraz poprzecznie prążkowane, co przekłada się na przyśpieszenie metabolizmu. Zaraz po niej następuje roztrząsanie, wałkowanie i ponownie głaskanie, kończące masaż.

Masaż klasyczny

Zapraszamy na masaż klasyczny do naszej placówki!
Zadzwoń: +48 791 604 604

Masaż klasyczny jest to zabieg wykonywany w celach terapeutycznych, dlatego w niektórych momentach może oscylować na granicy lekkiego bólu. Warto wtedy poinformować masażystę o swoich odczuciach, gdyż może dzięki temu np. zmniejszyć intensywność masażu.

Masaż klasyczny w Clinica Cosmetologica to gwarancja profesjonalnego wykonania, dzięki czemu niesie ze sobą szereg korzyści. Pozwala się odprężyć, ale też zredukować obrzęki, poprawić mikrokrążenie. Pozytywnie wpływa zarówno na wygląd, jak i ogólne samopoczucie.