Krostki po goleniu mogą być objawem pojawienia się zarówno stanu zapalnego, jak i silnego podrażnienia. Jeżeli obserwuje się niewielkie, czerwone punkciki, które szybko znikają, to jest to efekt zwykłego podrażnienia po goleniu lub depilacji. Jeżeli natomiast są to typowe krostki, często wypełnione płynem, to mówimy o zapaleniu mieszków włosowych. Problem ten jest bardzo nieprzyjemny, gdyż wiąże się nie tylko z nieestetycznym wyglądem, ale też dolegliwościami takimi, jak ból i swędzenie. Są więc przyczyną wielu kompleksów, ale też dyskomfortu. Istnieje jednak sposób, aby się go pozbyć.

Wysypka lub krostki po goleniu to Twój problem? Pozbądź się go przy pomocy zabiegów!

Vectus - depilacja laserowaWszystkich tych problemów pozbyć można się dzięki zabiegom depilacji laserem Vectus. Swędzące krosty na nogach? Krostki po goleniu miejsc intymnych? Krosty na pupie? Wszystkie te problemy powodowane są depilacją i goleniem.

Laser Vectus to najskuteczniejsze rozwiązanie na krostki po goleniu, ponieważ pozbywamy się źródła problemów – włosków! Zabiegi są skuteczne, komfortowe i bezpieczne. Wykonuje się je w seriach, a podczas całej terapii usuniętych zostaje ok 95% owłosienia z okolicy zabiegowej. Pozostałe 5% to te włoski, które podczas depilacji nie znajdowały się w fazie wzrostu. Mogą, ale nie muszą pojawić się w ciągu roku od ostatniego zabiegu. W takiej sytuacji można je usunąć podczas jednej, dodatkowej wizyty.

Darmowe konsultacje przed zabiegiem

Clinica Cosmetologica oferuje możliwość skorzystania z darmowych konsultacji przed zabiegami. Podczas wizyty kosmetolog przeprowadza wywiad z pacjentem i bada skórę. Rozpisuje cały plan kuracji, uwzględniając ilość i częstotliwość wizyt, a także kwalifikuje pacjenta na zabieg. W razie wystąpienia wątpliwości, taka osoba może zostać skierowana na konsultacje ze specjalistą dermatologiem. Najważniejsze jest bowiem zdrowie i bezpieczeństwo.

Jak powstaje zapalenie mieszków włosowych?

Ropne krostki na nogach i w innych obszarach to najczęściej objaw właśnie zapalenia mieszków włosowych. Dochodzi do niego najczęściej, gdy podczas golenia i depilacji w okolice ujścia mieszka włosowego pojawiają się drobnoustroje i dochodzi do infekcji. Czasem krostki po goleniu nóg, miejsc intymnych, czerwona plama na nodze lub innym obszarze to zapalenie mieszków, ale spowodowane czynnikami nieinfekcyjnymi – przyjmowaniem niektórych leków.

karolina-browarczyk-miniWalka z tą przypadłością jest bardzo trudna. Stosowanie maści oraz innych preparatów miejscowych przynosi krótkotrwałe rezultaty. Skuteczne pozbycie się tej dolegliwości jest możliwe dzięki depilacji laserem Vectus – mówi Karolina Raszeja, kosmetolog z Clinica Cosmetologica

Umów bezpłatną konsultację

Zachęcamy do rejestracji telefonicznej w godzinach
W pozostałych godzinach kontakt z kosmetologami może być utrudniony, z racji na wykonywane w tym czasie zabiegi.

Skuteczne Wymrażanie tkanki tłuszczowej - Kriolipoliza